תיקון אסלה סמויה

הסיבות לבחירת אסלה עם ניאגרה סמויה הן לרוב אסתטיות – מדובר בניאגרה שנכנסת לתוך הקיר על מנת שתיראה "חבויה" ויבלוט מתוך הקיר רק כפתור ההדחה במקום הניאגרה כולה. עם זאת, ישנו חיסרון אחד בולט בה. כאשר מתעוררות בעיות בהדחת האסלה כמו שטיפה חלשה, אסלה שפועלת כל הזמן או דליפה, כנראה שקרתה תקלה. כאשר מדובר בניאגרה רגילה, אפשר לפעמים לפתוח אותה בזהירות ולראות אם יש משהו שחוסם את פעילותה התקינה, את זרם המים ועוד. אך תיקון אסלה סמויה הוא קצת מסובך יותר, מהעובדה הפשוטה שלא ניתן לגשת בקלות לניאגרה כמו באסלה רגילה.

איך בעצם מתבצע תיקון אסלה סמויה

כדי לתקן אסלה סמויה, חשוב מאוד לקרוא למומחה, כיוון שבניגוד לאסלה רגילה – לא ניתן לגשת אל הניאגרה בקלות ולאתר את מקור הבעיה. בהתאם לעיצוב של הניאגרה הנסתרת, בעל המקצוע יצטרך לגשת לרכיבים הפנימיים דרך כפתור ההדחה או הפאנל מאחוריו על ידי הסרת לחצן ההדחה או פתיחת הפאנל לקבלת גישה. לאחר ביצוע פעולת תיקון אסלה סמויה, יש צורך לחבר מחדש את כל הרכיבים בצורה תקינה על מנת להבטיח פעילות בטוחה ורציפה של הניאגרה ולוודא כי היא פועלת כראוי, זוהי עוד סיבה למה רק בעל מקצוע יכול לבצע את תיקון הניאגרה הסמויה.

 פנו אל איש מקצוע מהימן

במידה ואתם צריכים איש מקצוע איכותי ומקצועי לביצוע תיקון אסלה סמויה – אל תחפשו רחוק יותר. חברת TUTI היא ספקית שירותי תיקונים מהמובילות בארץ אשר מתמחה בתיקון מוצרי חשמל ואינסטלציה ביתיים, מכל הסוגים והמותגים. החברה עובדת רק עם טכנאים מיומנים ומומחים מהטובים בארץ, אשר מוודאים כי התיקון נעשה בצורה יעילה ומקצועית, וכן, משתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד, כך שהמכשיר אותו תיקנתם יחזיק למשך זמן רב, ותוכלו להימנע מתיקונים חוזרים ונשנים. ב-TUTI תמצאו לא רק מקצועיות, מהירות ואמינות, אלא גם זמינות גבוהה ושירות בלתי מתפשר שמתחשב קודם כל ובראש ובראשונה בצרכי הלקוחות. צרו איתנו קשר עוד היום להליך תיקון נוח ונטול טרחה ככל האפשר.

 

תיקון אסלה סמויה
השאירו פרטים:
[leadercf7 campid="8490"]

עוד בנושא

תיקון ניאגרה סמויה
תיקון ניאגרה סמויה

ניאגרה סמויה מתייחסת לסוג של אסלה שבה מיכל ההדחה מוסתר בתוך הקיר, מה שמביא למראה אסתטי ויוקרתי יותר בהשוואה לאסלה רגילה. המרכיב החיצוני היחיד הנראה

קרא עוד »
תיקון אסלה סמויה
תיקון אסלה סמויה

הסיבות לבחירת אסלה עם ניאגרה סמויה הן לרוב אסתטיות – מדובר בניאגרה שנכנסת לתוך הקיר על מנת שתיראה "חבויה" ויבלוט מתוך הקיר רק כפתור ההדחה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שלחו ווצאפ!
💬 איך אפשר לעזור?
שלום 👋
כאן תותי תיקונים,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן