החלפת מנגנון ניאגרה סמויה

אם אתם במצב של התלבטות בין ניאגרה סטנדרטית לניאגרה סמויה, ישנם מספר עקרונות שיש לקחת בחשבון, ביניהם כמובן האסתטיקה שמתלווה לאסלה הסמויה, אך כדאי גם לחשוב מה קורה כאשר צריך לתקן את האסלה. כאשר צריך לבצע החלפת מנגנון ניאגרה סמויה יכולה לעלות לכם יותר מאשר אם הייתם מתקנים ניאגרה גלויה, מה שאפשרי גם עבור תקלות אחרות. מקור הבעיה הוא בעיקר העובדה שהניאגרה הסמויה טמונה בתוך אריחי הקיר כאשר רק כפתור הדחת המים הוא הבולט החוצה, וכדי להגיע לרכיבים הפנימיים שצריך לבדוק ולתקן, יש להסיר את כפתור ההדחה או את הפנל.

תקלות כמו החלפת מנגנון ניאגרה סמויה

התקלות הנגרמות לאסלה סמויה לא שונות מתקלות שיש לתקן בניאגרה רגילה. אטמי הפעמון או אטמי המצוף בניאגרה יכולים לצבור אבנית, בלאי ובועות אוויר שעלולים לגרום למים להמשיך לזרום ולנפח את חשבון המים שלכם או לחילופין, ליצור חסימת מים. האבנית יכולה להצטבר גם על המנגנון ואפילו בחורים קטנים בתוך האסלה, מה שעלול אפילו לגרום לצורך להחליף את האסלה באסלה חדשה לגמרי. ישנן גם תקלות נדירות כמו צינור הזנה שנקרע או סדק בניאגרה הסמויה, שיוצרים נזילת מים אל תוך הקיר, מה שכנראה יגרום לצורך לשבור את אריחי הקיר ולהחליף את הניאגרה.

 אל תתמודדו עם הבעיות לבד

במידה ואתם זקוקים לביצוע החלפת מנגנון ניאגרה סמויה, או תיקון תקלות אחרות כמו סדקים או החלפת גומיות, חשוב מאוד לדעת לא להתמודד עם הבעיות הללו לבד – תיקון תקלות באסלה גלויה יכול להיות מסובך ולפגום בפעילות הניאגרה, אך כאשר מדובר באסלה סמויה, הקושי גובר אף יותר. לכן, פניה אל חברת TUTI, ספקית שירותי התיקונים מהמובילות בארץ, תפתור לכם את התקלה בזמן שיא. TUTI עובדת רק עם אנשי המקצוע הטובים בארץ, אשר משתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד ומבטיחים תיקון יעיל ואיכותי, כזה שישמר לכם למשך שנים רבות על מנת שלא תצטרכו לפנות לאינסטלטור שוב בקרוב. בחברה תזכו לשירות מקצועי, אמין ומהיר, זמינות גבוהה ותודעת שירות מעולה. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להנות מתהליך תיקון נוח ונטול טרחה ככל האפשר.

החלפת מנגנון ניאגרה סמויה
השאירו פרטים:
[leadercf7 campid="8490"]

עוד בנושא

תיקון ניאגרה סמויה
תיקון ניאגרה סמויה

ניאגרה סמויה מתייחסת לסוג של אסלה שבה מיכל ההדחה מוסתר בתוך הקיר, מה שמביא למראה אסתטי ויוקרתי יותר בהשוואה לאסלה רגילה. המרכיב החיצוני היחיד הנראה

קרא עוד »
תיקון אסלה סמויה
תיקון אסלה סמויה

הסיבות לבחירת אסלה עם ניאגרה סמויה הן לרוב אסתטיות – מדובר בניאגרה שנכנסת לתוך הקיר על מנת שתיראה "חבויה" ויבלוט מתוך הקיר רק כפתור ההדחה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שלחו ווצאפ!
💬 איך אפשר לעזור?
שלום 👋
כאן תותי תיקונים,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן